Jun 1, 2009

aku tulis ape yang aku nak tulis

1. sejuk. temperature kat auckland ni dah drop sampai 10 degree. [aku tau tempat lain lagi sejuk, so shut up]. aku malas nak keluarkan heater yang tengah bermastautin dalam kotak. basically, barang-barang kat rumah aku memang banyak dalam kotak. konon-konon dah get ready nak balik Malaysia ;p

2. hari apa entah, ada class outing. kami pergi makan-makan kat malaysian restaurant, makan aiskrim satu scoop sorang dan menonton French movie, "the class". Gambar kat bawah ni adalah gambar koordinator kami Sheryll dengan anaknya. Mereka berada di Malaysia sekarang. So sape-sape ternampak beliau, sila say hi. pasti beliau bangga sebab ada orang kenal. ahaha.


3. Kalau seseorang ada DSLR, does it mean she needs to take pictures like a professional photographer? aku rasa tak payah. tapi aku rasa banyak manusia yang fikir macam ni: bila ada dslr, gambar mesti perfect. ah. aku rasa memiliki slr macam satu beban. damn.
 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei