Jun 24, 2009

serius taktau nak letak tajuk apa

Bila aku tinggal di asrama, aku kena bangun awal sebab memang kena ikut peraturan. Bila aku di rumah, aku tetap kena bangun awal, sebab anak dara memang tak patut bangun lambat. Bila aku tinggal sorang-sorang, aku boleh bangun lambat. Ataupun, bangun sekejap dan tido balik selama mana aku nak. Tapi, walaupun sekarang aku boleh bangun lewat, aku tetap rindukan Aleeya, sebab dia adalah tukang kejut aku paling setia. Sebelum aku ke Auckland, hanya aku, umi dan Aleeya yang ada kat rumah. Yang lain awal-awal dah ke sekolah. Si Aleeya suka bangun awal. Dia kejutkan aku supaya ada orang temankan dia. Memandangkan itu musim aku cuti, umi tak halang aku bangun lewat, cuma si Aleeya je yang membebel sebab kakak dia tak bangun-bangun. Yang paling comel, selepas berhempas pulas dia cuba kejut tapi tetap tak berjaya, dia akan tertidur sebelah aku sebab dah letih sangat. OH, aku rindu saat itu.

30 comment(s):

unique_daisy on June 24, 2009 at 4:21 AM said...

sabo2..
6 bln je lg nk blk msia.. ^^
how was ur holiday kt oz?? bes?? ^^

Farah Amin on June 24, 2009 at 4:53 AM said...

hoho ;p
my holiday?
best best. hehe
cume bisul tumbuh kt kaki, tak leh nk berjalan sgt. erh. sadis.

As on June 24, 2009 at 5:32 AM said...

waa sweet nya...farah rindu rumah...?

Farah Amin on June 24, 2009 at 5:41 AM said...

aah as
makin dekat nk balik msia, makin rindu lak T_T

unique_daisy on June 24, 2009 at 9:19 AM said...

bisul kt kaki?? ouch!! skt gile tu..

Jard The Great on June 24, 2009 at 12:32 PM said...

waa.. 6 bln lagi.. lama lagi tu wei.. huhu...

Farah Amin on June 24, 2009 at 2:28 PM said...

daisy: tulah psl. >.<

jard: lamaaa sgt T.T

Princess Liyana on June 24, 2009 at 3:36 PM said...

Alahai,sabar ek dear!xlama lg 2.nanti msti aleeya kejutkan hari2.huhu:-)

Farah Amin on June 24, 2009 at 4:09 PM said...

aha, betul2 yana :)

:: p R i n c E s S _ N :: on June 24, 2009 at 4:51 PM said...

uhuuuuu.....sabo je...xpe2...nti calling2 laa gn die..

fikrifayi on June 24, 2009 at 5:05 PM said...

comelnye

Farah Amin on June 24, 2009 at 6:57 PM said...

N: tulah. nk call kredit takde. hoho

fikrifayi: ;p

fikrifayi on June 24, 2009 at 7:04 PM said...

haha..
baru habis td.
anyway, thnx!

Monkey D Luffy on June 25, 2009 at 1:42 AM said...

hehehe

homesick

Diya Kamaruzaman on June 25, 2009 at 4:01 AM said...

huhu. perbuatan aleesya itu adalah sangat comel. farah kat aussie lg ke?

Nem0 o0h Nem0 on June 25, 2009 at 7:24 AM said...

rindu kt umah yek? nak blk mlysia mmg cmtu la.. =)

Farah Amin on June 25, 2009 at 3:22 PM said...

nemo: aah. hehe

diya: no, im home now. blk dlu sebab tak dpt nk berjalan. T_T

Faizal@poyan on June 26, 2009 at 1:50 AM said...

salam farah..
sabar ya farah... insyaAllah segala pengorbanan farah nanti akan di balas cuma kena bersabar je.. nanti farah akan kemabali di samping keluarga ok

As on June 27, 2009 at 4:06 AM said...

rindu jangan sampai tergolek sudah :D

Farah Amin on June 27, 2009 at 4:26 AM said...

faizal: salam. thanks2 :)

as: haih. as je yg golek. farah takat guling je. muahaha

DilOt on June 29, 2009 at 10:07 PM said...

6 bulan je lg...tak lame tu...
pejam celik pejam celik..ade lg 5 bulan..pejam celik pejam celik..ade lg 4 bulan pejam celik pejam celik lg...kire sndrila eh....hehe...

fa10 on June 30, 2009 at 8:12 AM said...

hujan emas di negeri org, hujan batu di negeri sendiri...kejap jer tu 6 bulan...makan nasi minyak le ye?

hanny on June 30, 2009 at 6:42 PM said...

dah nak balik malaysia ker?..ala..ingat baru nak mintak jadi guide....hehe

dakchomey on June 30, 2009 at 11:43 PM said...

besh jew klu tingat kenangan manis..

Aliff said...

letak la tajuk "No Title"..hehe

yOnnA on July 1, 2009 at 8:21 PM said...

haihh farah. aleeya hee. terbayang2 muka comel beliau la syg oii :)
takpe2. sbar2. lepas ni balik malaysia for good kan? :)

MyeZa on July 2, 2009 at 2:54 AM said...

Salam.. farah,de award tuk u .. sila tempek di blog anda .. http://lovelymyeza.blogspot.com/2009/07/award-buat-kawan2-semua.html

nadia-ady on July 2, 2009 at 4:09 AM said...

farah!!! I'm back. heheh

dari cerita farah ni, terbayang pulak muka aleya yang comel tu dan boleh imagine macam mana keadaannya bila kejt farah tu. Kiut je.eheeee....

Princess Liyana on July 2, 2009 at 5:34 AM said...

that's the spirit...;)huhu tkpe..6 bln, tk lama sgt..kejap je tu..huhu

~ mizzAmy ~ on July 6, 2009 at 2:31 PM said...

akak plak, tido lah lewat mana pun, mesti terjaga jam 6.30am jugak. kekadang time cuti + cuti solat, wat hangin je since mata nih segar bugar je awal2 pagi.

btw, mesti tengah merindu nih kan? sabar2, nanti mesti dapat jumpa.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei