Nov 28, 2009

ho ho ho tamat


akhirnya habis juga drama bersiri nur kasih ni. aku baruuuu je lepas tengok. disebabkan aku dah tahu macam mana jalan cerita dia [sebab aku baca spoiler tu haha], aku tak berapa rasa sedih pun bila adam jumpa nur kat dalam train ;p

masa part akhir drama tu aku sedang melantak nasik. tengah-tengah makan tu, tetiba keluar
scene adam, aidil ngan bapak dia haji hassan. terus aku menangis siap teresak-esak bagai. cuba bayangkan aku menangis dengan mulut yang penuh dengan nasik. macam kelakar. last scene tu memang paling mensebakkan aku untuk episod terakhir ni. sebabnya aku teringatkan episod awal-awal dulu, dimana si adam tu memang kurang ajar ngan bapak dia. bapak dia strict sebab nak adam jadi orang baik.

itulah, ada masa kita tergelincir, tapi kita boleh naik balik kan, insyaallah.
[pic: tv3]

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei