Dec 1, 2009

masa aku kat sini, dia tak nak datang sobsss

baca twitter tyra banks, dia cakap next antm cycle 14 nak buat kat new zealand. dussss time aku ada taknak la pulak datang. kalau aku ada kat sini lagi, bolehlah tengok tyra banks live gitu. *macamlah aku tahu dia nak gi nz ni celah mana haha.

btw ini beberapa gambar masa birthday aku hari tu. satu. my fav chocolate cake. yum yum. kenapa first birthday?? aliff cakap first tu represents first time sambut birthday dengan dia. selama empat tahun ni, kami tak pernah sambut birthday aku sama-sama. sebabnya, hari lahir aku jatuh pada bulan november. bulan november biasanya holiday, sorang di pekan, sorang di pasir puteh. last year pula, aku kat australia. tahun ni baru berkesempatan.

IMG_3268

dua. aliff belanja makan nasi padang. sedapppp! tapi beliau tapau aje sebab pada awalnya aku cakap taknak sambut birthday [tak nak konon]

IMG_3279

aliff booked satu cinema untuk aku sempena my birthday. hahaha. tak, tak, kebetulan je tu :p gambar tak clear. macam scary pulak bila cinema sunyi sangat.

PB220074

ok entri bersambung. nak keluar kejap. choww

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei