Feb 10, 2010

entri pasal lip balm tapi gambar krispy kreme %$#@&*^%



tadi shopping kat the body shop. asalnya nak beli shower gel yang tengah ada promotion 3 for rm48 tu je [bau raspberry shower gel memang fail kat hidung aku]. then tertarik pulak dengan eyeshadow brush dia. hmm sambarlah satu. bila nak bayar dah tu, s.a. cakap kalau tambah sikit lagi boleh dapat membership. ok fine. aku pun mencari lah something nak cukupkan jumlah tu. s.a. tu ada promote lip balm yang butter tu. aku try la pakai, then terus setuju nak beli. tak tengok harga. bila dah balik baru perasan lip balm tu harganya rm26. cis. dahlah aku ni jenis pemalas nak pakai lip balm. macam tak berbaloi jelah kan. takpe, pasni akan keraplah aku tenyeh lipbalm kat bibir [ayat sedapkan hati haha].

moral of the story: sila check harga sebelum beli.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei