Feb 26, 2010

etude house

macam pernah dengar je kan etude house? ye, iklan yang ada muka jang geun suk, park shin hye dan lee min ho tu. ceritanya, aku terjumpa lah kiosk etude house tadi. omg, excited gila ok. kalau korang nak kata aku jakun aku redha je. haha. seriously, aku tak bajet pula etude house ni ada branch kat malaysia. dah alang-alang jumpa tu, aku grab la lipstick satu [padahal sebelum tu aku baru je shopping lipstick. panggg]. mari kita tengok packaging etude house yang sangat comel berwarna pink ini.


heh. loyalty card yang ada muka lee min ho. yuhuuu. btw harga produk etude house ni tak mahal sangat. affordable. tadi ada lipsticks yang sale 50% cuma aku tak berkenan warnanya. kalau tak, aku beli yang tu je. haha.

seeee? pengaruh layan drama korea. begini lah jadinya :p

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei