Feb 3, 2010

makan-makan cari jalan

himpunan makanan-makanan dan minuman sedap yang pernah aku dan encik a makan sejak balik kl. satu; nasi ayam penyet. ini lebih sedap dari nasi ayam penyet yang aku makan kat auckland. aku makan ni kat food garden, the gardens. ayam dia sangat yummy [tapi tak leh makan kerap sangat, nanti badan naik balik huhu].

dua; memandangkan itu adalah menu bento ikan salmon, secara terang-terangannya bukan aku punya. ini encik a punya set. makan kat mr.ramen, time square. aku tak suka ikan salmon. tapiiiii, bila encik a bagi aku cuba sikit dan rasanya sangat..... yummy! secara automatik aku suka menu ini. oh magik magik.

tiga; nasi goreng cina. fuh. sedap gila. nampak je simple. kenapa time aku goreng nasi tak jadi macam ni heh? haish. btw ini makan kat mr.ramen jugak.

empat; nasi ayam kat food garden. simple dan sedap. kalau nak compare dengan nasi ayam kat midvalley, aku lebih prefer yang ini. tak mahal sangat pun.

lima; kimchi soup [beef]. first time aku rasa yang original recipe. sebelum ni makan yang dalam pack je. ianya sedap tapi agak mahal untuk semangkuk kecil. lain kali nak makan kena fikir dua kali ;p
oh ini kiwi juice [kaler hijau] paling sedap pernah aku minum. sebut pasal buah kiwi ni, airnya aje yang aku minum, buah kiwi aku tak suka makan pun.


-done-

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei