Apr 20, 2010

i will not yell in class i promise


tadi masa pd lecture, (professional development course) dr lawrence tunjuk video beliau mengajar masa dua puluh tahun lepas. pendapat aku, style dia sama saja dari dulu sampai sekarang. yang bezanya, physical features je kot. hahaha. tadi suka je gelakkan dr lawrence, nanti dua puluh tahun akan datang entah-entah students aku pulak gelakkan aku kalau aku pasang video microteaching hari tu. horror :s

aku dah dapat tau sekolah mana aku dan team members aku kena pergi untuk praktikum nanti. woah. kelasss la sekolah tu. sekolah anak orang kaya. phew. tapi, bila lagi nak merasa kena hantar ke sekolah macam tu kan. tahun depan dah nak kena mengajar kat sekolah pedalaman. haish. chaiyuk farah chaiyuk!!

aku taknak mengajar satu sekolah dengan abah. malu! HAHA

pic: google.com

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei