Apr 27, 2010

italiannies

sempena meraikan assignment terakhir yang sudah dihantar [ceyyy], kitorang pergi mereward diri sendiri kat italiannies. fuhh. lepak, makan, minum, bergambar dan gossiping. ber-jam jugaklah lepak kat situ. padahal masing-masing masih tak cukup tidur sebab stay up semalam. heh. tapi, reward lebih penting dari tidur. haha.

awesome food, great companion. love.

1. benda first yang dia serve. roti apa entah. dicicah dengan benda dalam gambar kat bawah ni. aku tak sure apa benda tu. tapi rasa dia masam gila. roti was not bad, tapi kitorang makan dua tiga ketul je.


2. untuk appetizer, aku order yang atas ni. pizza caprese. dihidangkan atas chopping board. muahaha. macam kelakar. sedap. crusty.

3. atas ni adalah main course yang aku order. roasted chicken with balsamic glaze. aku tak makan pun sos tu. masam. ayam, brokoli dan wedges sangat sedap. worth it.

4. unique daisy punya appetizer. apa entah nama dia. yang penting, banyak tomato. hehe.

5. unique daisy's main course. shrimp linguine. aku ada try sikit. sedap.

6. ainul's main course. dengki. nak yang ni jugak. haha. grilled chicken milanese.


7. fiza's penne bolognaise.

masing-masing take away makanan sebab portion dia besar sangat. boleh pengsan woo kalau nak habiskan time tu jugak. ok the end. pictures: ainul farina & fdragon

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei