Apr 10, 2010

yog-cream


sebelum aku publish entry berkaitan peer pressure, aku nak share benda ni. yogurt icecream ke apa entah. aku baru first time makan tadi. aku makan yang strawberry flavor. sangat sangat sangat yummy!!!! aku makan kat tutti frutti, time square. kat midvalley ada tak agaknya eh? fyi, kat sini adalah self-service. kita boleh pilih sendiri flavor, letak banyak mana kita nak makan dalam cup, pilih and letak topping sendiri i.e. kacang, chocolate chips etc. lepas tu dia akan timbang berapa gram dan kita bayar ikut berat. aku lebih prefer yogurt icecream ni daripada gelatissimo whatsoever yang sembilanringgit untuk seciput aiskrim tu (tak sampai satu scoop pun damn it). okeh, selamat mencuba!

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei