May 18, 2010

benefit cosmetics

masa jalan-jalan kat metrojaya, gatal la nak singgah benefit cosmetics. sebab tak pernah try products dia, sajalah nak usya. bukan nak beli pun. sa kat situ rajin sangat kot, dia siap tenyeh muka aku dengan segala star products dia. aku pun macam tau-tau je ada orang nak tenyeh muka, masa bersiap tadi mekap ala kadar je, takde ber-eyeliner ke apa. kan dah tak pasal dapat makeover free. tapi yang tak boleh blahnya dia touch up sebelah muka je. hahaha.

imo, products dia not bad. dalam banyak-banyak yang dia sapu kat aku tu, aku paling tertarik dengan benetint. love it. sangat sweet. benda ni macam air ros. dah lah wangi, bila sapu kat cheek, warna dia natural sangat. macam warna pipi aku time tengah blushing. hahaha. cool lah untuk everyday use. okay, dah masuk dalam senarai wishlist.

aku suka jugak "that gal" brightening face primer. sangat wangi. tekstur halus. senang nak apply. tapi yang ni tak masuk dalam wishlist eh :p


sa tu ada sapu dandelion, bo-ing, concealer, dr.feelgood (balm) kat muka aku. not bad lah. tapi aku dah ada products lain yang better than that. bagi pendapat aku, packaging benefit ni sangat-sangat comel dan semuanya wangi. sesetengah kosmetik tu kan bau dia macam pelik sikit, so yang ni memang best lah bau dia. macam spray perfume kat muka. tengoklah kalau ada rezeki nanti, aku nak grab benetint tu. oh im so tempted!

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei