May 17, 2010

catatan hari sabtu

eceh, dah pandai main catatan-catatan pulak dah. seriously, sekarang aku tak reti nak letak tajuk untuk entri-entri aku. aku rasa bloggers lain pun ada problem yang sama kan. okaylah, nak cerita aktiviti aku dan roommates pada hari sabtu lepas. pagi-pagi buta kami pergi photoshoot sorang member ni kat taman. ala-ala birthday photoshoot lah. sorang je main photographer, yang lain tu ikut meneman je. kami kan mana boleh dipisahkan. haha!



dah habis photoshoot semua dah penat, singgah makan kat uncle chilli's. yayy dee belanja makan. thanks dee! overall, puas hati lah sebab gambar-gambar photoshoot yang cik ainul tangkap semua cun melecun. tapi aku tak boleh nak upload kat sini sebab tak minta izin model nya lagi.

masa untuk balik tido zzzzz

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei