May 26, 2010

handbag lisa surihani dalam adamaya

malam sabtu lepas, tido lewat gila sebab duk bersembang dengan umi. macam-macam cerita keluar. salah satunya pasal handbag. umi tanya, perasan tak beg lisa surihani dalam drama adamaya? omg, aku ingat aku sorang je selama ni duk aim handbag lisa surihani tu. haha! umi kata dia berkenan, aku pun berkenan jugak. wah sama taste ni :p

tadi dengan rajinnya aku google pasal handbag tu. rupanya dia pakai coach dari poppy collection. cantik siot handbag tu. tapi bila tengok harga pun dah rmseribulebih *gulp!*, takde harapan lah nak dapat beg tu sekarang. ini dia coach poppy sparkle leather pocket hobo [mak aih panjangnya nama];

google.com

sebenarnya aku tak sure handbag ni cantik sebab handbag ni itself, atau sebab lisa surihani yang pakai membuatkan handbag ni nampak lawa. tapi tak kira, nak masukkan dalam wishlist jugak! :p

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei