May 10, 2010

i'll follow you until you love me, mama-mamarazzi


ada gaya stalker tak? haha. macam takde keje lain je nak buat kan. aku memang suka candid gambar orang guna kamera handphone aku yang cikai itu. oh, handphone nya tak cikai, kameranya saja. haha. yelah, kalau guna dslr, sah-sah susah sikit aku nak candid. kecualilah nyorok jauh-jauh pastu pakai lens panjang.

tapiii kalau orang candid gambar aku, aku tak suka. bukan apa kalau aku candid gambar orang dan muka orang dalam gambar tu tahap tak boleh blah, aku tak upload okayy. ada sesetengah orang, kalau dah candid gambar aku, muka aku buruks gila pun diorang upload. buruks kat sini bukan bermaksud aku nak kelihatan perfect setiap masa. tapi at least janganlah letak gambar aku tengah nganga luas-luas ke, hidung tengah kembang semangkuk ke tsk tsk


oklah, got to go. esok kena tadah telinga dengar orang membebel. bye.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei