May 1, 2010

my fiance's birthday

basi punya cerita. takpelah kan. ni set yang diorder oleh encik tunang semasa hari lahir beliau beberapa hari lepas. jarang nak dengar dia puji makanan kat kedai sedap [sebab selama ni aku je masak sedap HAHA ok sila abaikan statement ini]. tapi this time dia suka gila kot menu ni. puas hati. alhamdulillah. senang hati aku. kami makan kat tgi friday. pheww.

aliff's appetizer, boneless chicken wings

aliff's main course, roasted chicken ke apa ntah

selama ni, kalau pilih tempat makan, memang muka aku lah yang akan decide. tapi on that special day, dia sendiri yang pilih. heh. aku tanya dia nak makan western ke steamboat [dalam hati aku, aku nak steamboat haha]. tapi dia nak makan western food. so bagi can la kan tuan yang dirai pilih apa yang dia nak :p

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei