Aug 26, 2010

promote promote

buat sesiapa yang belum tahu, ni aku nak promote blogshop aku bersama partner-in-crime, cik daisy. so kalau korang rasa penat, malas nak pergi shopping kat tempat yang sesak dan ramai orang (especially time weekend) atau memang hobi korang online shopping, silalah ke SHAWLIPOP

harga adalah murah-murah okay. kalau beli lima, aku bagi korang free postage. kalau korang second time buyer, aku bagi diskaun lagi. haa apa tunggu lagi. jom shopping. hehe

oh ye, aku jual shawls je. aku tak jual tupperware. haha

notes: lelaki ke perempuan ke boleh singgah okay. buat kaum lelaki, kalau korang agak-agak nak bagi hadiah kat perempuan kesayangan/idaman korang, shawl can be one of the choices. kalau tak reti pilih, kitorang boleh pilihkan. no worries :p

ok, entri tamat.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei