Feb 18, 2011

era nona

miss farah terlalu sibuk recently. preparation kahwin pun tak banyak sangat yang dapat aku update since aku dah pindah tumpat. baju nikah dah hantar ke tailor, tapi design dah jadi lain sikit daripada gambar dalam previous entri. sebabnya, masa aku nak print gambar tu, printer buat hal. dapat print gambar kepala zahnita je apa kes? lol. so aku guna daya imaginasi sendiri la masa bincang dengan tailor. hopefully menjadilah. kalau tak, menangis air mata darah la jawabnya haha

status sekarang:

veil baju sanding: belum jumpa kain net yang boleh matching. payahnya. kena cari kat jakel kot nanti
veil baju nikah: sewa dengan butik pengantin
baju pengapit: masih belum jumpa yang ready made
hantaran: belum start apa-apa lagi
doorgift: masih dalam perbincangan
canopy: mana nak cari ni???
catering: belum decide, maybe amik catering, maybe gotong royong masak sendiri (tapi aku prefer catering sebab nak menyenangkan kerja my family)

bagi sesiapa kat area kelantan ni nak cari barang-barang/alat perkahwinan, boleh la try survey kat era nona.  branch yang aku dah pergi ialah kat sebelah tesco. satu lagi ada kat bandar kb, jalan dato' pati kot. macam-macam ada kat situ. bunga telur, paperbag, doorgift, bekas hantaran etc boleh didapati dengan harga yang affordable. 

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei