Feb 26, 2011

paper bags

semalam bawak umi pergi era nona. nak survey-survey barang kat situ. last-last umi kata dia nak beli paper bag dulu. sebab dia dah berkenan plus harga lebih murah daripada tempat lain yang kami dah survey sebelum ni. so rembatlah 60 paket. lepas tu aku register sebagai member, so dapat lagi diskaun 10%. membership seumur hidup, bayar RM10 sahaja. next time adik-adik aku, anak-anak aku nak kahwin, shopping situ pakai member kad aku jelah. haha. 

sebelum ni aku cakap paper bag tu nak beli 100 pcs sahaja untuk vip. tapi umi cakap, belilah untuk semua orang (yes, everyone is a vip!). mula-mula aku berkenan nak beli takeout box warna putih dan diy sendiri, tapi bila fikir masalah masa dan tenaga, cancelled. yang beli semalam tu dah cukup ok dah bagi aku dan family. cuma sekarang tengah bincang nak letak apa dalam tu. (takpe, lambat lagi)


ok so status sekarang: paper bags: checked

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei