Apr 28, 2011

aku jarang nak romantik-romantik kat blog



ehem ehem

kepada mr. you-know-who,

terima kasih kerana tak bosan-bosan melayan kerenah aku semenjak zaman aku kurus dulu-dulu sehingga lah zaman aku tembam gila sampai lah lepas tu kurus semula dalam kuantiti sedikit (meaning that aku masih lagi tembam sobbbss). i heart you forever.

selamat hari lahir yang ke dua puluh empat. (yesss walaupun kita sebaya, you bakal bergelar suami masa umur 24 tapi masa nikah nanti i masih lagi sweet twenty three hahaha)

again, happy birthday!

6 comment(s):

Anonymous said...

tak sgka kita sama umur..hehe

farah, s. on April 29, 2011 at 3:29 AM said...

hehehe :D

~ mizzAmy ~ on April 29, 2011 at 2:31 PM said...

happy birthday to Alif! betul kan nama dia? hahaha.. tu lah, farah jarang sebut dah skang nie nama dia. lol... =P

farah, s. on May 2, 2011 at 2:25 AM said...

dh lama eh sy tak sebut? haha

Syima Syaz on May 2, 2011 at 3:09 AM said...

happy b'day tunang farah!!
kamu muda setahun je dari tunang saya tapi bertahun2 dgn dengan saya... =P

farah, s. on May 2, 2011 at 7:27 PM said...

thank u :) tp u look younger than me. hehehe

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei