Aug 2, 2008

Kisah saya & budak nakal

saya rindu budak nakal. saya banyak spent time dengan dia waktu cuti hari tu. sebab orang lain semua pergi sekolah. budak nakal ni selalu kena marah dengan saya sebab dia nakal. dia banyak cakap. selalu kacau saya tido pagi2 dan membebel macam mak nenek sebab dia bangun awal (maknanya saya bangun lewat haha).

dia selalu berebut tv dengan saya sebab dia nak tengok cerita kartun, saya nak tengok drama. suka ulang2 tengok cerita sama. sampai saya sakit hati. tapi sekarang saya sangat rindukan kenakalan dia.

Photobucket
masa ni umur dia 2 tahun. sekarang dah 3 tahun lebih.
Photobucket
saya suka snap gambar budak nakal

walaupun dia budak nakal, dia selalu cakap terima kasih setiap kali dia dapat something. Umi cakap dia belajar cakap terima kasih dari abang ALIFF (haha). Setiap kali orang datang ke rumah, dia yang akan jemput mereka naik. Setiap kali makan dia yang akan jemput orang makan dulu.

Bab makan, dia cerewet macam saya. Dia tak makan ikan, dia suka ayam je, macam saya.hua3. Dia tak makan benda lembik, macam saya jugak. Cara cakap pun serupa. Sebab itu kalau saya marah2 budak nakal ni umi cakap saya marah diri sendiri. Sebab masa kecik2 dulu perangai saya pun sama dengan perangai budak nakal.. HAHAHA.

kakak rindu aleeya!

27 comment(s):

nimzoindy on August 2, 2008 at 9:44 PM said...

LoL. Klu letak kt 7E gambar ni, agak² ble jd popular tak yg gambar wanted tu? Joking :-)
nimzoindy

farah, s. on August 2, 2008 at 10:07 PM said...

popular agknye.. wuhuu.. no prob =p

me3n on August 2, 2008 at 11:13 PM said...

anak2 buah ku pong nakal yang ampon. tp bile dorang takde rindu plak ehheeh. salam kenai ;)

~ mizzAmy ~ on August 3, 2008 at 12:04 AM said...

~ comelnya adik farah nie... nie mesti tgh kerinduan kan? sabar tau.... ~

farah, s. on August 3, 2008 at 12:17 AM said...

ad3ck>> tu la psl.. bile takde sunyi pulak..hehe...

mizzamy>> aah... tgh rindu banget same dia akak.. hehe

Anonymous said...

mmg sume pangai bdak2 mcm tu kot ek..
mcm pngai adik diba jak..
pgik2 bebel kaco org tdo..
wakakak...

farah, s. on August 3, 2008 at 1:56 AM said...

diorang dengki tgk kite tido.. kite bangun lewat sbb tido lewat. dak kecik tido awl bgn awal..wakaka

Anonymous said...

huhu..comelnya budak nakal itu. kenakalannya membuatkan kita sakit jiwa tapi kalu dia tak nakal kita jadi boring..hehe

Unknown on August 3, 2008 at 4:35 AM said...

who is this little cute aleeya? adik? anak buah?

kerinduan ye..

sabar la, raya nanti balik tak? peluk la aleeya puas2 time tu

Anonymous said...

tak sangke adik kau tu adik aku jgak..hahahaha
akak taw dop,adik skunk ney kene tuka nick name dier..dpd bdk nakal tp jdik bdk jahat lak skung..ari2 kene marah ..huhuhuh

Anonymous said...

anak buah kita lak mcm PINGU.. hehe..

farah, s. on August 3, 2008 at 7:46 PM said...

mr penyubiru>> betul tu... kalau xnakal kang bosan pulak..hehe

dayu>> she's my lil sister.. huhu..adik bongsu.. ngada2 sket.. raya ni xbalik.. duss..sedeh...

anonymous>> kakak tau ni aja.. hua3.. tolong g cubit aleeya utk kakak.

maxx>> nape mcm pingu lak maxx

Anonymous said...

tgk pingu nakal semacam jer..

farah, s. on August 3, 2008 at 8:29 PM said...

huhu.yeke..nakal mcm pingu..keh3

13may on August 4, 2008 at 3:39 AM said...

hehhe hehhe hehhe

^PENGEDAR SHAKLEE PUTRAJAYA^ on August 4, 2008 at 11:46 AM said...

yehaaaaaaaaaa!!
hahahaha akhirnya permintaan sis
ditunaikan da...

ingt tk reti mo wat karangan
BM da...lalalalala :guling:

farah, s. on August 4, 2008 at 12:20 PM said...

13may>> LOL

comel>> comel nye psl la ni... kalau x, x buat dh.. ha3

Anonymous said...

comeeeiiii ... ni adik awak ke ?

MZ on August 5, 2008 at 4:02 AM said...

agak2 nya lah masa farah kecik2 comel mcm aleeya tu nakal tak? :p

farah, s. on August 5, 2008 at 4:21 AM said...

cord> hi..thanks 4 visiting!yup.thats my sis

mz>huhu nakal rsnye..hehe

Mak Su on August 5, 2008 at 4:34 PM said...

alah.... sumelnyer

farah, s. on August 5, 2008 at 6:26 PM said...

hehehehe

Jini on August 5, 2008 at 6:41 PM said...

olololo..comeynyer budak nakal tu...

sama la macam anak sedara kiter..suka kacau time tido..yg tak tahan, boleh pulak dia main cak2 time kiter tido..
time tu memangla bengang, tapi bila dah jauh cam ni, mula la rindu...

huhuhuhu...

syila_iskandarian on August 8, 2008 at 1:19 AM said...

farah, adik farah comey...

farah, s. on August 8, 2008 at 9:04 AM said...

to genie>> budak2 mmg gitu agknye..huhu

shila>> thanks shila..hehe

Anonymous said...

like sis,like little sis..

farah, s. on September 6, 2008 at 1:24 AM said...

hehe =)

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei