Jul 18, 2009

the key to his heart

Telah kusiapkan satu daerah paling sunyi Dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita Untuk kau beri erti dengan kelembutan Untuk kau hargai dengan kasih sayang

[permata untuk isteri, kopratasa]

Flickr


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

16 comment(s):

Abang Long on July 18, 2009 at 4:37 PM said...

Kau Kunci Cintaku. Itulah tajuk yang sesuai ... hehehehe :)

Farah Aminuddin on July 18, 2009 at 4:41 PM said...

hehe. nice one! ;)
lagu ramlah ram kan? haha

Diya Kamaruzaman on July 18, 2009 at 7:11 PM said...

Farah, cantik gambar! Ni tanda2 nak dekat naik pelamin dah ke? Huhu.

nadia-ady on July 18, 2009 at 10:19 PM said...

ku ingin kau jadi wanita mulia
yang tahu harga budi dan hati
seorang lelaki
bernama suami

kerana kau isteri
ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini
tak semudah yang kita janjikan
yang kita janjikan
kerana kau isteriku

*nadia tolong sambung lirik farah* hehe

suka lagu ni, lembut n damai je muzik dia..

p/s: ni mesti hati rasa penuh berbunga-bunga kan? eheee

Farah Aminuddin on July 18, 2009 at 11:06 PM said...

diya,
thankie! ;) owh sesungguhnye entri ini tiada kaitan dgn bile farah nak kawin. haha.

nadia,
thanks2 tolong sambung hehe. best kn lagu ni?? x sabo nak kawin nih. hahaha. berbunga2? takdelah. haha

messyremo on July 19, 2009 at 8:16 AM said...

apekah~~

nnt jgn lupe jemput makan ns minyak ek~~

DilOt on July 19, 2009 at 12:16 PM said...

ingat kan farah dah nak .....pak pom pak pom...

bunyi ape tu,,??/bunyi kompang hehe...

Farah Aminuddin on July 19, 2009 at 3:15 PM said...

messyremo
insyaallah

dilot
haha belum lg ;p

Dhani on July 19, 2009 at 3:41 PM said...

salam. dijemput datang menonton GADOH di USM pada 8.8.09 nanti. ajak kawan-kawan skali ok. :)

tengok flyers kat sini: http://2.bp.blogspot.com/_VNg9zxVOC4E/Sl8h_B3gqYI/AAAAAAAAAx4/jiw9JqBVZwU/s1600-h/gadoh_at_kb.jpg

Nedy Nadia on July 20, 2009 at 2:28 AM said...

apekah makne di sebalik entry ini..eemmmm...:p

Farah Aminuddin on July 20, 2009 at 2:49 AM said...

tade makna ape2 saje mengisi mase lapang ;p

Princess Liyana on July 20, 2009 at 4:15 AM said...

hihi tarikhnya mesti dh dekat ni?kan kan;)

huhu jgn lupa jmpt yana ek..;)weee minta dgn tidak malunya..

Farah Aminuddin on July 20, 2009 at 4:22 AM said...

omg yana yana
belum lg dear :)
entry ni sesaje je ahaha

Jard The Great on July 20, 2009 at 12:22 PM said...

romantik la kata2 neh.. ehehe

~ mizzAmy ~ on July 20, 2009 at 2:47 PM said...

sweet plak gambar kunci love tuh.

Farah Aminuddin on July 20, 2009 at 6:26 PM said...

jard
heheh ;p

mizzamy
thanks :)

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei