Aug 16, 2009

cinta gila

marah tapi sayang, sayang tapi marah, menyampah tetapi rindu, rindu tetapi menyampah. bergaduh lepas tu baik. berbaik lepas tu bergaduh [what the?] tapi dah cinta gila. nak buat macam mana. haish.

IMG_1140

"kita berdua jauh berbeza, langit dan bumi tapi serasi. kucintaimu kau cintaikui, itu saja yang perlu kau ku tahu. sepelik-pelik manusia dikau mengatasinya dan mungkin ku juga gila kerana masih bersama tapi mungkin kerana itu ku tertarik kepadamu. biarlah orang mengata cinta kita cinta gila." [cinta gila, juliana banos]

note: entri ini tiada kaitan dengan aku. [pic: flickr ♥]

19 comment(s):

As on August 16, 2009 at 3:23 PM said...

ops.......hehe.

itulah cinta kena lah ada badai taufan segala
baru ada umph.. :P

farah-chan on August 16, 2009 at 3:25 PM said...

errkkk
hehehehe ;)

^^AnGGun^^ on August 16, 2009 at 3:46 PM said...

itulah yang dinamakan CINTA
ade madu ada racun
ade manis ade pahit
ade suka ada duka
ngeeee

farah-chan on August 16, 2009 at 3:47 PM said...

cewahhh
banyak pengalaman ni
ehehe :D

Jard The Great on August 16, 2009 at 9:02 PM said...

cinta mmg gilaaa.. hehehe...

farah-chan on August 17, 2009 at 3:42 AM said...

heehehehee :D

nadia-ady on August 17, 2009 at 4:15 AM said...

cinta itu gila, cinta itu pelik. Cinta ada macam2 rempah ratusnya dan sebab itu cinta adalah istimewa , kan? ;)

p/s: baca tajuk, teringat kat cerita 'Cinta Gila' lakonan Aaron Aziz dengan Rita Rudaini =D

farah-chan on August 17, 2009 at 4:24 AM said...

wahhh suke ayat nadia. hehe

actually entry ni keluar pun sbb drama tu lah nadia. suke sgt aaron ngan rita. comeeel :D

messyremo on August 17, 2009 at 4:33 AM said...

hehe~~

cinta kan pelik..
tapi kalau dah syg..
sume tu tak kisah~~

farah-chan on August 17, 2009 at 4:48 AM said...

tak kisah eh? hopefully selamanye2 tak kisah. jgn lepas kahwin, kisah. hehe

nadia-ady on August 17, 2009 at 5:31 AM said...

best kan tengok lakonan diorang. Comel giler. Dua2 memang pandai betul berlakon. Kalau la ada anugerah hero dan heroin terbaik, nadia nak kasi kat diorang. hoho..Bdw, da tengok cerita RAHSIA HATI lakonan diorang? Mantappppp ;)

farah on August 17, 2009 at 5:58 AM said...

cinta mmg gila kan?

ada org sanggup berbuat apa saja demi cinta.

:)

^^AnGGun^^ on August 17, 2009 at 11:24 AM said...

ayakkkk *tepok dahi*
mane ade banyak pengalaman..
alahaii..

yang mel ckp tue la hakikatnye *siul*

~ mizzAmy ~ on August 17, 2009 at 2:44 PM said...

hehehe.. baru nak kata, asal plak entri cintan-cntun ni. ingatkan org tuh tengah ber'emosi. tapi bukan ekhh??

farah-chan on August 17, 2009 at 7:26 PM said...

farah
yup2. thats true. cume jgn silap langkah :D

nadia
haaaaa. farah sangat suka rahsia hati!!!!! mmg comel la gabungan rita-aaron. heart them. hoyeh :D

mizzamy
kak amy..haha saya jarang berjiwang2 nih. hahahaha

anggun
alalala. cik mel, kalau hakikat pun, mesti disertai dgn pengalaman jugak. kalau tak, takkan mel nak mengakuinya kan. hehehehehe

Nedy Nadia on August 17, 2009 at 10:56 PM said...

cinta memang giler...
love sindrom..hahhaha

farah-chan on August 17, 2009 at 11:46 PM said...

pakar cinta sudah datang. ehehe

shima on August 18, 2009 at 11:55 PM said...

cinta x gler.tp kite yg wat dia gler.hehe.

farah-chan on August 18, 2009 at 11:56 PM said...

interesting. hehe :D

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei