Jan 29, 2010

cokelat koko

ingat lagi aku pernah tulis pasal coklat whittaker's? coklat yang made in new zealand tu. maaflah kawan-kawan, aku tak dapat nak bagi satu sorang. sebab masa balik hari tu memang tak muat luggage. aku sendiri pun tak sempat beli untuk diri sendiri. cuma family terdekat je dapat rasa.

last week, aku pergi lah satu kedai coklat ni. round punya round. ternampak coklat whittaker. omg. sangat excited ok. yelah, ingatkan tak dapat jumpa dalam malaysia ni. masa tu aku ingat nak borong banyak-banyak. aku tak perasan pun harga coklat tu. sebab aku ni jenis yang biasanya beli barang makanan kurang cenderung nak tengok harga. nasib baiklah, dalam duk memilih coklat tu, aku terpandang harga. it was RM20. darn! terkejut ok. sekeping range dia dalam Rm18-RM20. cit. terus tak jadi beli. al-mahal sangat. haish.

google
 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei