Jan 28, 2010

membebel lagi

hari ni aku baca dua blog yang selalu aku layan. dua-dua owner blog tu cakap mereka pregnant. alhamdulillah! tapi mula-mula memang aku gila terkejut. sebab tak expect langsung. tup-tup dah pregnant. btw tahniah kepada kedua-dua bakal ibu tersebut. you know who you are. hehe.

skrin laptop aku dah crystal clear sekarang. dah lama sungguh tak bersihkan. actually niat nak membersihkan skrin lcd tu ada, tapi takde screen cleaner. hmm padanlah selama ni aku tengok blog aku macam kelabu asap je. ingatkan mata aku yang makin rosak dan blur, rupanya skrin ni yang kotor tak dicuci [sila gelak berjemaah].

note: just for sharing. aku jumpa blog ini. dia ada jual kissing star (necklace) dalam boys over flowers tu. so sesiapa peminat b.o.f boleh lah tempah kat situ ye. jangan lupa beli satu untuk aku (banyak cantek!) haha.

pic: hellomiss.net

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei