Jan 31, 2010

dua perkara tentang aku

aku suka taip dan menulis guna semua lower case. means, i hate upper case/capital letters. kalau anda perasan, dalam entri-entri aku memang jarang sekali ada upper case. semoga habit aku ini tidak mempengaruhi aku masa mengajar di sekolah nanti. habislah aku kena rotan ngan pengetua sebab ngajar budak tulis kata nama khas guna semua huruf kecik. hahaha.

aku suka warna yang terang. kalau pilih barang, minat aku cenderung pada warna terang. warna hitam dan grey itu lain cerita sebab itu memang antara my favs. im talking about other colours. contohnya pink ka, biru ka, hijau ka, memang jarang la aku pilih yang pucat dan lembut. even warna krim pun warna krim yang garang ok. haha. itu adalah hint dimana kalau nak beli hadiah untuk aku belilah warna-warna terang dan garang ye. [bajet ada orang nak bagi hadiah :p]

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei