Jan 20, 2010

handsome and dandy

aku beli perfume lagi. entah datang dari mana angin gila-gila aku. aku macam tak puas hati pulak dengan perfume yang aku cerita dua tiga hari lepas tu. borsalino tu memang wangi. cuma nak pakai jarang-jarang oklah, kalau hari-hari tak tahan sebabnya hmm bau musky tu macam menyengat hidung sangat haha. sooo dengan sengajanya aku beli yang lain. o yeah.

asalnya nak beli dior addict. encik a kata bau macam mangga. oh??! nak beli yang satu tu, dia kata macam bau chewing gum. akhirnya aku beli paris hilton perfume. yang ini memang aku puas hati. nice. dah dah. cukup ah beli perfume.


gambar kurang berkualiti. haish. [sila abaikan barang-barang yang bersepah dalam background gambar di atas]

note: tajuk itu sebenarnya takde kaitan ngan entri, hanya berkaitan jang geun suk. hahaha. tuan rumah kan tengah gila jgs sekarang, sabar jelah ye :p

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei