Jan 21, 2010

segalanya first time

hari ini adalah first time aku sakit sejak balik malaysia. pagi tadi elok je, cuma ada lah terbersin sikit-sikit. bila dah balik dari kelas tadi, makin menjadi-jadi selesema aku. dah nak habis dah satu pack besar my mini hankies (tissue) ni. adeh, hopefully taklah melarat sakit ni. esok dahlah aku nak naik flight T_T

hari ini adalah first time pada tahun ini aku hantar borang hijau. haha. green form minta pelepasan kuliah untuk hari sabtu. diorang nak luluskan atau tak, aku tak peduli. oh kamonlah, aku dah beli tiket tu ages ago. tapi aku di-inform pasal replacement class tu hari isnin lepas. no way lah kalau nak suruh aku burn tiket.

hari ini adalah first time aku beli m.a.c. cosmetic. haha. sebelum ni lipstik m.a.c. tu pun ehsan dari cik daisy my roommate. tapi hari ni [walaupun tengah sakit] sempat kirim paint pot black-grey dengan cik daisy. nanti nak beli colour delft dan greenstroke pulak :p

pic: ecx.images-amazon.com

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei