Jan 17, 2010

ini entri clarification

dimana aku sekarang?
actually, aku tengah sambung belajar untuk tahun keempat b.ed tesl di kl. aku ada satu semester untuk lectures dan kemudiannya akan ada praktikum. means, aku belum start bekerja lagi. next year baru start posting ke sekolah, insyaallah.

dimana aku stay?
di hostel kolej kediaman pantai puri. awh, gah gitu namanya. alamat rumah adalah ___ (sila figure out sendiri kahkahkah). bilik aku ada empat orang penghuni. perkenalkan roommates aku: nadhia, fieza dan ainul.

kenapa aku disable comment kat blog?
kerana blog ini adalah stress-free zone. aku nak readers baca for fun. bukannya masuk blog aku semata-mata hanya untuk drop comment. dan juga, sesiapa yang baca tu pun tak payah nak serabut-serabut otak fikir nak komen apa.

kenapa aku gilakan drama korea?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (tak berkenaan, tak perlu jawab)

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei