Jan 16, 2010

perfume


hari ini adalah hari membeli perfume. perfume chloe aku itu sudah tinggal nyawa-nyawa ikan. so tadi pergi cari kat perfume shop. mereka tidak jual chloe. *sigh. actually memang aku dah google dah, hanya kat pavilion kl je ada. tapi tak kuasa la nak pergi sana. lagipun aku tak suka ah masuk kedai mahal-mahal ni. shop assistant kat sini bukannya ramai yang "bermuka manis" pun. muka sorang-sorang macam nak telan orang.

then aku decided nak cuba yang lain lah. hmm seriously, aku tak reti nak pilih perfume. boleh jadi pening wooo. hidu itu, hidu ini. haish. last-last aku beli yang borsalino pour elle. mula-mula perfume ni yang paling aku tak suka. tapi lama-lama, bila bau dia dah blend dengan kulit, ia jadi sangat wangi o yeah.


pictures courtesy of sfilate

** rindukan dslr ku. tak boleh nak letak gambar sendiri sebab tiada kamera T_T

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei