Mar 23, 2010

ricci ricci


google

usha blog cik daisy. ternampak gambar give me liberty collection dari mac cosmetics. awh sangat comel lah packaging dia (lihat gambar atas). tapi tak ada yang aku nak beli pun. my makeup collection dah beranak pinak, so i have to stop buying makeups. kalau tak nanti kena sekeh dengan umi ;p

masa shopping-shopping itu hari, aku tersangkut dengan satu perfume ni. padahal my paris hilton belum habis lagi. tapi memang dah separuh botol pun. mana la tak habis cepat, sekali sembur macam sembur febreeze. lol. kiranya yang ini adalah my fourth perfume untuk tahun ini. oh, aku harus berjimat. harus!

ricci ricci from nina ricci. ricci ricci tu nama dia. kira macam anak-beranak ricci lah. (bukan macam, tapi memang) ada satu lagi yang botolnya design epal merah, namanya nina. masa tu memang aku confuse mana satu nak pilih. encik a cakap dia suka ricci ricci so terus proceed. btw aku tetap dapat sample nina. dua-dua wangi, sukaaaa!




tengok epal merah ni teringat g-dragon. sesiapa tak kenal g-dragon, boleh lihat avatar aku kat sebelah ni.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei