Mar 24, 2010

apple is a

dah tukar nama blog. no more taromilktea. dah muak dah. jahat kan jahat kan. susah betul nak setia. nasib baiklah aku masih setia pada sidia. masih setia dan akan setia selamanya, insyaallah. ok dah lari topik, my heartbeat. gedik kan? haha. taulah tengah gila 2PM. tapi takpelah, bukannya selalu pun tukar nama blog. seingat aku beberapa kali je aku tukar, all my life, darlingfarah dan farah loves cute things. [eh, macam banyak je?]

cakap pasal kpop, asal balik cuti je aku mesti layan kpop dengan adik-adik. tengok kat laptop beramai-ramai. ada satu hari tu, umi nampak. umi kata mana jaejoong nye. lepas tu aku kata aku dah kurang sikit dengan dbsk [curang!]. umi kata, mana boleh macam tu, kenalah setia. dengan muka serius pulak tu. hahaha gila tergolek-golek gelak dengar umi cakap gitu. nampak sangat umi yang rindu dengan dbsk hahaha.

teringat adik-adik kat rumah. teringat aleeya. dia bagi aku surat ni. dia suruh aku jaga baik-baik. haha comel. tak tahannya, dia suruh nadiah yang tulis aleeya sayang kakak sebab dia tak reti. dia baru pandai tulis dan eja nama dia. yang lain-lain masih in progress. cuba tengok "a" kecik dia. kelasss. HAHA.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei