Mar 22, 2010

teman baru

aku ada teman baru. namanya cik kip. aku jumpa dengan cik kip petang tadi, kat carrefour. aku dah bawa dia balik bilik. aku decide nak kawan dengan dia sebab dia best. kalau aku tak kawan dengan dia, nanti aku stress. asal malam je aku stress sebab panas. sikit-sikit terjaga sebab panas. panas panas panas. jadi aku decide untuk cari cik kip kat carrefour and i found it! o yeah.

baru ambil gambar cik kip. tapi tak jadi nak upload sebab kalau ada warden google "budak i*** simpan cik kip dalam bilik" naya aku nanti. tak pasal aku kena berpisah dengan beliau. kuang kuang kuang.

kalau tak faham, sudah :p

erh, macam tulis esei untuk upsr. rasanya budak darjah enam pun lebih hebat daripada aku.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei