Apr 18, 2010

coleslaw vs mashed potato


sape menang? tengok gambar pun dah tau. haha ;p

actually dua-dua aku suka. tapi entah macam mana tadi cekau mashed potato dulu. kalau dalam family biasanya abah dan aku yang habiskan coleslaw sebab orang lain tak berapa suka.

hmm dah lama tak mengidam kfc. tapi tadi alang-alang encik a nak belikan, mintak sajalah snack plate. ni kira reward selepas penat mengemas rumah dan bilik. penat sungguh ok. padahal baru minggu lepas aku kemas. this time penat dia lain macam sebab beserta dengan perasaan sakit hati. ingatkan this week nak berehat-rehat after banyak gila assignments kena buat. tup-tup ada notice nak spot check pulak. paling tak boleh blah bantal boleh ada satu sahaja. haha. rule paling comel pernah aku dengar. huh whatever. ok, dari cerita coleslaw dan mashed potato dah lari ke topik lain. aku stop dulu. adios.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei