Apr 16, 2010

saya anak cikgu maths


hooray. item analysis dah siap. it was very very complicated and leceh. tapi aku belajar banyak benda from it. fuh. nak jadi cikgu nowadays bukannya senang. kena ada banyak skills ok. masa buat analysis tadi tu tetiba feeling orang yang kerja statistik. heh. aku suka numbers, aku suka kira-kira matematik tapi bab reporting tu haish, lemah sikit lah.

cakap pasal matematik, abah aku cikgu matematik. no wonder la aku dan adik-adik aku memang jenis gila matematik. it runs in the family lah kononnya. abah mesti bangga dengan kita orang [tetiba]. haha. cuma aku pun pelik kenapa aku tak pilih course matematik dan terjebak dengan tesl course ni. hish, maybe dah jodoh.

oh itu saja. saya tengah happy sekarang. tapi lusa maybe dah start grumpy balik sebab ada assignment worth 70percents of the total marks yang perlu dihantar next thursday. pheww. wish me luck, people!

pic: google.com

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei