May 5, 2010

k.a.m.i.


ecey tajuk macam kami the movie pulak. (actually aku tak pernah pun layan movie tu)

nak cerita pasal aku dan roommates. kami adalah berempat, kenal since foundation year lagi. bila dah balik oversea baru ada peluang nak duk sebilik. kitorang ni macam balanced. ada dua orang normal, sorang yang perlu gain weight dan sorang yang perlu lose weight [aku la tu]. kalau lemak-lemak aku ni boleh ditransfer melalui bluetooth, dah lama aku sedekah kat budak sorang tu. haha.

ok, lets say aku namakan kitorang as A, B, C dan D. Bila A, B dan C bercakap kitorang guna saya awak. Bila A, B dan C bercakap dengan D tetiba semua keluar aku ko. haha. comel kan kitorang? roommates aku semuanya nanti bakal primary school teachers, aku sorang je sesat mengajar sekolah menengah. isk

aku sebenarnya tengah bosan ni. bila bosan mulalah nak merapu. oklah, bye! *exam dah habis o yeayy* (pic: google.com)

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei