May 6, 2010

lee min ho hensem siot

antara movie dan drama yang aku layan lepas habis exam semalam. haha. lama dah sabar nak habiskan tengok ni :p

first, muallaf. kontroversi jugak movie ni eh sebabnya ia berunsurkan agama. aku tak tahulah betul ke tak movie ni ada persendakan agama ke apa, aku cuma tengok. yang mana baik tu kita ambik lah sebagai teladan. contohnya, jangan tinggal solat etc. dan, yang rasa memusykilkan tu tak payahlah nak ikut. imo, movie ni takdelah bosan memanjang. aku banyak jugaklah gelak-gelak. heh.


second, my name is farah khan. sedih gila movie ni. bessst sangat.


third, oh! my lady ep 13 dan 14.


next, personal taste ep 11. sweet!! comel sangat-sangat. walaupun aku layan the ones without english subtitles, tapi aku masih boleh faham 30 percent kot. haha. awh, jin ho ♥ kae in.


aku ada jugak layan drama melayu, asmaradana dan adamaya. lawaklah kat facebook siap ada group kami benci dani adamaya sepenuh jiwa. sampai macam tu sekali eh. dasyat. hahaha

pictures: facebook and google

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei