May 11, 2010

killing me softly

tahun ni aku layan rancangan mentor tv3. mentor dan protege ramai yang hebat-hebat. baca reviews pun ramai yang kata protege season ni mantap, so teringin lah nak tengok. sadly kat sini takde tv kat bilik jadi layan mentor kat tv3 online.

imo, untuk episod pengenalan aku rasa takde yang outstanding pun. faham la kan, mereka baru lagi. ila damiaa [protege joe flizzow] tu pun macam pelik sikit bila dia perform unfaithful. tapi untuk second episode, aku rasa ila sangat best. macam professional okay bila dia duet dengan joe untuk lagu killing me softly. heh. aku ada baca komen kat forum, katanya tone suara ila tu biasa-biasa saja. stok suara budak karaoke. i was like ???! bagi aku dah sedap dah dia nyanyi. hmph, we'll see.


 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei