May 3, 2010

suka dan duka

adik aku helmi dah dapat surat tawaran buat asasi kejuruteraan kat uitm puncak alam selangor whatever. so dekat lah dengan tempat aku study ni. phew, masa yang ditunggu-tunggu. bolehlah beliau pulak belanja aku pergi tengok wayang nanti. heh. belum apa-apa lagi dah demand si kakak ni. haha. sabar jelah.

lusa last paper untuk b.ed tesl. wuhuuuu. aku sukaaaa! tapi kena bersusah-susah dulu, bersenang-senang kemudian. maknanya, kena study berhempas pulas dulu baru kita boleh berparti sakan. roommates dearie, mana mau celebrate? [exam belum habis lagi dah fikir nak reward apa. hampeh]. haish nanti tahun depan dah posting dan start mengajar mesti akan rindu-rinduan zaman-zaman study ni. takpelah, itu tahun depan punya cerita.

hari ni punya cerita, ada suka ada duka. eceh. suka sebab paper cs sudah berakhir. duka sebab ada pekerja-pekerja lelaki yang nak buat wiring tu masuk rumah. si warden bukannya nak ketuk pintu bagitahu yang ada lelaki nak masuk, tapi ketuk pintu nak tanya something. bila aku keluar bilik dengan serabai nya, tertengok pakcik-pakcik tu dah tercegat kat situ. aiyooo, prihatin la sikit wahai warden. ni nasib baik aku yang tak berapa sexxxyy ni keluar, kalau yang lagi hot daripada aku tu macam mana? tak tidur malam kang pakcik-pakcik tu. muahaha. ok aku dah merapu. adios.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei