May 22, 2010

unbiased review

akhirnya sampai juga ke seoul garden. woah excited gila. since kat auckland lagi teringin nak masuk korean bbq restaurant atau yang sewaktu dengannya tapi tak halal. jadi pergi seoul garden pun okay lah kan. kitorang pergi untuk dinner.

first round. ni first time aku masuk restaurant yang kena masak sendiri. jakun, i know.


ni segala lauk untuk di-grill. aku ambik beef, chicken dan patin. ada yang chilli, teriyaki, blackpepper, etc. memang well-seasoned. semuanya aku try, dan semuanya sangat sangat sedap! satu je aku tak makan semalam, keli.


second round. hahaha. aku dah surrender masa ni. tapi puas hatilah, pilihan lauk dan sayur memang sangat banyak. macam-macam ada.


my companion's last round. katanya nak makan sayur-sayur je untuk last round sebab nak buang rasa muak makan lauk-lauk tadi.

harga kat sini agak pricey untuk dinner. kalau nak murah sikit pergi untuk lunch. tapi i bet untuk lunch tak banyak sangat variety. so far aku puas hati dengan food kat situ, kecuali drinks dengan aiskrim. drinks tak banyak pilihan, dan aiskrim dia kurang sedap. itu aje. adios.

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei