May 24, 2010

uitm puncak alam - registration day


pagi tadi pergi hantar adik aku helmi ke uitm puncak alam. gosh, jauh gila tempat tu. nak menyampai ke puncak alam tu satu hal, nak pergi ke kolej kediaman tu pun satu hal. kolej kediaman diorang kat atas bukit. pergh, memang puncak alam sungguh! paling tak boleh blah, jalan jam gila. dahlah panas terik masa tu. agaknya beribu kot kenderaan dalam kawasan uitm tadi. hish, berjam jugaklah ambil masa dari gate uitm ke kawasan bangunan fakulti. padahal kalau tak sesak, sepuluh minit dah sampai. ni sape yang sakit perut time tengah jam tadi mesti terseksa gila sebab on the way tu bukannya ada tandas pun, dan there's no way untuk keluar dari queue kereta yang panjang tu. gila.

lepas tu, dari tempat parking ke kolej kediaman tu kena naik bas la pulak. adeh. dahlah ramai gila manusia. hostel dia sangat best okay. baru lagi. dua orang sebilik. jealous nya aku!! mesti sejuk je tidur malam-malam, sebab atas bukit kan. heh.

aku dah membebel-bebel compare hostel helmi dengan hostel aku. umi cakap, adil lah. tempat aku (think: ipba) walaupun dah usang tapi dekat dengan midvalley etc. tempat helmi walaupun baru, tapi jauh di pedalaman nun. susah nak keluar ke bandar. haha. ye jugak eh :p

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei