May 20, 2010

zooey vs katy perry

semalam layan movie yesman kat laptop. kelakar gila. tapi aku tengok separuh je sebab ngantuk sangat. tak larat nak sambung. dalam movie tu, adalah heroin ni kan. muka dia sebijik macam katy perry. masa tu aku dah agak tu bukan katy perry, cuma pelakon lain yang resembles dia. i was so curious, then aku googled. nampaknya bukan aku jelah yang fikir macam tu. rupanya memang dah lama dah orang kata mereka berdua ni seiras. aku je tak tahu. sebab aku bukan layan sangat pelakon-pelakon mat saleh ni :p


tengok gambar macam tak nampak sangat. kalau tengok zooey dalam movie memang ketara kot muka dia iras katy perry. atau katy perry yang iras dia. either one. haha.

pic: google.com

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei