Jun 2, 2010

mesin cheque

alhamdulillah cheque nuffnang aku dah di-clearkan. btw dalam entri ni aku bukannya nak cerita pasal earning, trafik, dan bla bla bla. aku nak cerita pasal kemudahan untuk clearkan cheque bagi sesiapa yang ada akaun cimb. sebelum ni aku biasanya clearkan cheque kat bank, tak tahu pulak cimb dah ada mesin khas untuk terima cheque. aku baru balik malaysia, so aku memang tak tahu.

hari tu disebabkan malas nak beratur panjang kat bank, aku dan aliff usya la mesin tu. risau jugak sebab first time nak cuba kan. kang salah buat, tak pasal terbang gitu je duit aku. lepas baca a few instructions, baru yakin sikit. senang je sebenarnya. huhu, jakun :p

yang penting kena simpan resit dan borang salinan tu in case ada apa-apa berlaku. ok. adios

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei