Jul 16, 2010

high-five dan names

kes satu. [form one]

ada satu budak ni. dia sangat nakal dalam kelas. tapi tadi dia siapkan kerja, so aku puji-puji la dia. pastu dia cam bangga la.

student a: teacher teacher, high-five [sambil buat-buat aksi nak high-five dengan aku]
aku: no no no
student b: apalah ko ni, haram weh.
student a: bolehlah. saya belum baligh lagi teacher.
aku: lol

memang dia belum baligh pun. aku rasa laaaa. hahaha.


kes dua. [form four]

aku: if you want to answer, raise your hand and wait until i call your name then you can give the answer.
student: teacher, do you know our names?
aku: no. [dalam hati, lol]
students: [laugh out loud secara berjemaah]

memang aku taktahu nama diorang sebab aku tak buat sesi ice-breaking pun. but i can remember their faces :)


 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei