Jul 14, 2010

teacher, why u are so emo?

lama gila tak update. last sekali tertengok kat blog list sape entah, taromilktea: 3 weeks ago. aku tak larat gila nak update. teringin tu teringin, tapi banyak kerja lain nak kena buat. hari ni ada sedikit masa, so aku nak conteng-conteng la kasi bernyawa blog ni. aku nak update hari-hari pun, aku bukannya banyak cerita. pergi sekolah mengajar dan ada a few relief classes. kemudian sampai hostel dah dekat nak petang. balik sekolah, kena tulis lesson plan dan siapkan teaching materials. haish. bersabaaaar sajalah.

rasanya ramai orang (batch aku) tengah stress pasal praktikum kot. all the best korang :)

oh ye kadang-kadang aku rajin update kat twitter. silalah search farahaminuddin ok.

aku nak tidur. bye.


 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei