Jan 10, 2011

butik pengantin di kelantan v.1

butik pengantin pertama yang aku nak share ni adalah harharah bridal. butik ni actually pilihan pertama aku sebab aku berkenan sangat dengan salah satu pelamin dia dan juga mekap lawa. sayangnya, masa aku tanya owner dia, kak jai, dia cakap tarikh aku tu orang dah booked. haish, memang sape nak ambil pakej dengan harharah kena book setahun lebih awal kot :p

taken from kak jai's fb

gambar hiasan: credit to harharah bridal

dia display barang-barang pengantin ni kat rumah dia kat kota bharu. oh yes, selama aku duk berurusan dengan kak jai ni, dia memang jenis baik. busy pun dia tetap layan. kalau berminat nak survey boleh ke;

http://harharahbridal.fotopages.com/ (alamat, contact number ada kat sini)

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei