Jan 13, 2011

butik pengantin di kelantan v.2

okay, sekarang butik kedua aku nak share ialah intan bridal. pelamin dia nice, dan jangan risau sebab korang boleh mintak owner dia, kak intan, untuk ubahsuai design tu. pilihan baju banyak dan cantik, aku dah pergi sendiri tempat ni. cuma sayangnya, takde rezeki nak tempah pakej perkahwinan sebab dah fully booked. so, untuk mengubat hati yang luka, aku book jugaklah sepasang baju pengantin lelaki dan perempuan dari intan bridal untuk outdoor photoshoot. baju utama aku tempah sendiri, sebab warna idaman aku ni susah nak cari. aduss.

ok, kalau nak cari butik intan bridal ni. pergi ke jalan telipot kota bharu, cari simpang empat ada satu bangunan warna oren dua tingkat (bangunan tu tak besar sangat). kat bahagian bawah adalah workshop 4x4 dan intan bridal adalah di tingkat atas tu. susah sikit lah nak cari sebab masa aku pergi tu dia belum ada signboard lagi.(maybe dah ada kot sekarang).
  
credit to intan bridal
 
sesiapa berminat, ni website/facebook dia;

lagi satu, her husband adalah fotografer. so kalau malas nak fikir banyak, boleh amik pakej sekali ngan fotografi. kat sini ada jugak sediakan pakej kanopi, kiranya one stop center lah.

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei