Jan 14, 2011

kad kahwin

pagi tadi dah terima artwork kad kahwin. dah check semua spelling, maklumat etc dan semua dah okay. design cantik dan menepati taste aku, dan harganya takde lah mahal vavavoom sangat. affordable, i would say. majlis aku actually bulan 6, tapi aku tempah je awal-awal. taknak serabutkan kepala otak. lagipun, tengah free ni. dah start mengajar nanti, payah la sikit nak uruskan benda-benda ni.

warna kad adalah gabungan hitam, silver dan putih. ada iras kad kat bawah ni. iras je, tak sama sangat pun. haha. aku amik pakej kad kahwin yang less than RM1.00 per unit. actually aku nak buat warna lain tapi sebab aku buat kad tu 2 cover (both pihak lelaki dan perempuan) so kena consider jugak theme colour belah aliff kan. jadi, nak adil, kami tempah kaler hitamsilverputih. nanti dah sampai kad tu, aku update lagi ok.

credit to kad kahwin chantek

di sini aku sertakan beberapa site kad kahwin yang ada design cantik-cantik dan harga yang berpatutan. check 'em out.

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei