Jan 17, 2011

im back!

pheww. baru jumpa internet selepas beberapa hari. aku ke kl, berjanji dengan aliff untuk cari barang-barang hantaran setakat mana yang boleh dicari dan juga setelkan pasal baju pengantin etc. sale memang besssttt! insyaallah kalau aku rajin nanti aku update pasal pencarian barang ni dalam next entri.

actually entri ni aku nak cerita pengalaman naik bas ke kl. lama gila dah tak naik bas long distance. since aku pergi dengan tokma aku, so malaslah nak naik flight. kang gayat lak tokma. haha. malam tu naik bas ekspres perdana yang bukan dua tingkat. aku boleh imagine how scary it is kalau naik yang dua tingkat tu. seat kami dua dari depan, boleh nampak jalan. malam tu memang aku tak boleh nak tidur langsung (walaupun sangat mengantuk) sebab berdebar gila. lebih-lebih lagi bila sampai kat area merapoh-kuala lipis. ya allah, jantung memang berlari laju kalah naik superman ride kat gold coast. lagi menakutkan bila nampak banyak signboard, awas kemalangan maut. uuuu mau pengsan!

lepas tu tokma kata, jangan fikir bukan-bukan, pejamkan mata dan buat taktau je. ajal maut allah tentukan. betul betul betul. tapi still, aku tak tidur sampai ke sudah. alhamdulillah, dah selamat sampai rumah dah pun.


taken from completewellbeing


pengajaran untuk aku: jangan pilih seat depan bila naik bas :p

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei