Jan 24, 2011

pengapit pengantin

pengapit dah dipilih. umi yang request. dua-dua pengapit adalah adik perempuan aku, hajar dan nadiah. dan flower girl sape lagi kalau bukan aleeya. aleeya sekarang excited siot. dia kata dia tak sabar nak pakai gaun dengan flower band tu. haha over ok.

untuk hajar dan nadiah, kalau boleh nak beli baju yang dah siap. basically mereka berdua ni sama saiz, so senang nak cari baju. aku ada tengok dalam majalah nona edisi januari, cantik-cantik sangat fesyen baju sekarang. fuuuu mauuuu!! warna baju pengapit haruslah tidak sama dengan baju pengantin kan. jadi aku kalau boleh nak baju pengapit ni sama ada kurung riau/kurung moden manik warna ala-ala peach dan pink muda. mesti cantik. ini antara pilihan warna yang aku nak untuk pengapit aku.

yes, first choice! tapi macam impossible je. (source: google)


google


google

untuk malam nikah, aku takde tetapkan any theme colour untuk my family. tak kisahlah sebab malam akad nikah tu majlisnya sekejap saja. tapi aleeya punya baju dah siap tau. tak aci! pengantin punya pun belum beli lagi, lols. baju dia warna hitam ada kerawang dan labuci. sangat glam ok :p

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei