Jan 25, 2011

theme colour

last year, sebelum decide tarikh majlis etc, aku berangan nak warna red wine/burgundy ni jadi warna tema wedding aku. kiranya tu angan-angan sendiri lah.

credit to the perfect palette

aku memang suka gila warna ni. but thank god aku tak proceed dengan tema ini. sebab satu, bila fikir balik kalau semua benda (i mean background pelamin, doorgift, canopy, kad kahwin, deko bilik tidur) warna dia macam ni, majlis aku akan nampak agak kusam dan tak berseri. dua, "orang-orang lama" tak akan approve. tiga, susah nak cari barang-barang warna ini. nanti kalau tak jumpa, kita beli warna lain jadi tak match pulak.

so sekarang ni aku dah tukar theme colour untuk majlis reception nanti. mungkinkah begini?




semua theme diatas sangat cantik!

all pictures are taken from theperfectpalette

0 comment(s):

 

darlingfarah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei